Caroline , Yes - Kaiser Chiefs Türkçe Çeviri

Caroline, Yes
Evet Caroline


You've done well my boy, my oh my
Aferin adamım, adamım ah
I bet you thought that you had won this time
Bu sefer kazandığını düşündüğüne eminim
Watch your back because revenge is sweet
Arkanı kolla çünkü intikam tatlıdır /roller değişir, kozlar benim elime düşer

And you are everything I wanna be
Ve olmak istediğim her şeysin sen.
You got everything so why oh why
Her şeye sahipsin öylece , neden ah neden
Did you have to take Caroline?
Caroline 'i  elde etmek zorunda mıydın?
I bet you thought that was the death of me
Bunun benim ölümüm olacağını düşündüğüne eminim
Cause you are everything I wanna be
Çünkü olmak istediğim her şeysin
In my life
Hayatta (Hayatımda)
In my life
Hayatta

You go your way and I'll go mine
Sen yoluna ben yoluma
But my way's better and it took less time
Ama benimkisi seninkinden iyidir kestirme çünkü
People say now that you look like me
İnsanlar senin giderek bana benzediğini söylüyor
Cause you are everything I wanna be
Çünkü olmak istediğim her şeysin
In my life
Hayatta
In my life
Hayatta
Aaaah...
Ahhhh...
Cause you are everything I wanna be
Çünkü olmak istediğim her şeysin
In my life
Hayatta
In my life
Hayatta
In my life
Hayatta
In my life
Hayatta


Çeviri Notu : "revenge is sweet" 'in anlamı size zarar veren (inciten) birine zarar verme sıranız geldiğinde söylenilen söz.
revenge is sweet : said when you feel satisfaction from harming someone who has harmed you.
Yukarıdaki cümlede anlamı ise :

"Keser döner sap döner gün döner hesap döner " , "intikam soğuk yenen yemektir " veya "roller değişir, kozlar benim elime düşer" .



counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün