Una Noche Mas - Yasmin Levy Türkçe Çeviri

Una noche mas
One More Night

Bir Gece Daha


Recuerdo tu imagen alejándose
I remember your image getting away
Suretinin gözden kaybolduğunu hatırlıyorum
La tierra se hundía bajo mis pies
The ground was sinking beneath my feet
Ayaklarımın altındaki zemin batıyorken.
Fui cayéndome al vacío
I gradually fell into the abyss
Yavaş yavaş cehennemin dibini boyladım.
Sin poderme agarrar a la vida
Unable to hold on to life
Hayata tutanamaz oldum.

¿Cómo pude imaginarme
How could I dare to imagine
Nasıl oldu da böyle bir şeyi hayal edebildim?
Que tenía algo que darte?

That I had something to offer to you?
Sana bir şeyler teklif* etmeyi. (Senden bir şeyler istemeyi)
Y yo en mi madurez y tú
Me, being a mature woman and you
Ben olgun bir kadın oluyorum ve sen
En tu plena juventud
Being in your prime
Hayatının baharında olacaksın
Los años no perdonan
Years don't show mercy
Yıllar mermahet göstermez.

Sólo te ruego que me des
All I beg of you is
*Sana yalvarışlarımın tek nedeni
Una noche de amor
For a night of love
Aşk dolu bir gece vermeni istiyorum.
Sólo pido una noche más
I'm asking you to deceive me again,
Beni tekrar kandırmanı istiyorum.
For just one more night
Que me vuelvas a engañar
Sadece bir gece daha.


Te maldigo para que no puedas llorar
I'll curse you so that you won't be able to cry
Seni lanetleyeceğim, böylece ağlayamayacaksın.
Que tu corazón se vuelva una piedra
So that your heart will turn into stone
Böylece kalbin taşa dönüşecek
Que tu alma pierda su alegría
So that your soul will lose its joy
Böylece ruhun kararacak (Böylece yaşama sevincin kalmayacak)
A la vez que mi cuerpo envejece
Whilst my body grows old
Benim bedenim yaşlarken.

Sólo te ruego que me des
All I beg of you is
*Sana yalvarışlarımın tek nedeni
Una noche de amor
For a night of love
Aşk dolu bir gece vermeni istiyorum.
Sólo pido una noche más
I'm asking you to deceive me again,
Beni tekrar kandırmanı istiyorum.
For just one more night
Que me vuelvas a engañar
Sadece bir gece daha.
Çeviri Notu:
i- İspanyolca'dan İngilizceye çevirisi alttaki "this" ile gösterilmiş siteden alınmıştır.
Spanish ->English  translation quoted from this website.

ii- abyss: ölçülemez boşluk, derin uçurum, abis, dipsiz kuyu, cehennem çukuru.



counter Kez Görüntülendi.(Views)

1 yorum:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün