Burn My Shadow - Unkle (Feat. Ian Astbury) Türkçe Çeviri

Burn My Shadow
Yak Gölgemi (Geçmişimi)


I have burned my tomorrow
Yarınlarımı yaktım ben
And I stand inside today
Ve bugünün içindeyim
At the edge of the future
Geleceğin eşiğinde
And my dreams all fade away
Ve tüm hayallarim
izini kaybettirdi/solup gitti.

I have burned my tomorrow
Yarınlarımı yaktım ben
And I stand inside today
Ve bugünün içindeyim
At the edge of the future
Geleceğin eşiğinde
And my dreams all fade away
Ve tüm hayallarim izini kaybettirdi
/solup gitti.

And burn my shadow away
Ve gölgemi(geçmişimi) yak, savur at
And burn my shadow away
Ve gölgemi yak, savur at
Fate's my destroyer
Kader, benim yok edicim
I was ambushed by the light
Işık tarafından pusuya düşürüldüm
And you judged me once for falling
Ve sen beni bu pusuya düştüğüm için yargıladın bir kere
This wounded heart will rise
Ve bu yaralı kalp iyileşecektir

And burn my shadow away
Ve gölgemi(geçmişimi) yak, savur at
And burn my shadow away
Ve gölgemi yak, savur at

An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.

An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
Burn my shadow
Yak gölgemi (geçmişimi)
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
Oh...
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
Burn my shadow
Yak gölgemi (geçmişimi)
An' I see the light, too light for love
Ve o ışığı gördüm, çok parlak aşk için.
Away
Savur at

And burn my shadow away
Ve gölgemi(geçmişimi) yak, savur at
And burn my shadow away
Ve gölgemi(geçmişimi) yak, savur at
Oh, how I loved you
Ah, nasıl (da) sevdim seni.


/
  counter Kez Görüntülendi.(Views)

1 yorum:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün