Cult Of Personality - Living Colour Türkçe Çeviri

Cult Of Personality
Kült Kişilik (Birey Kültü)


"and during the few moments that we have left, we want to talk, right down to earth, in a language that everybody here can easily understand."

"ve geride bıraktığımız birkaç dakika içinde (farkettik ki), konuşmak istiyoruz, dünyaya inip oradaki herkesin kolayca anlayabileceği bir dilde konuşmak. (Malcolm X)"


Look into my eyes, what do you see?
Gözlerimin içine bak, ne görüyorsun?
Cult of Personality
Kült kişilik (Birey kültü)
I know your anger, I know your dreams
Öfkeni biliyorum, düşlerini biliyorum.
I've been everything you want to be
Olmak istediğin her şeyim ben.
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim ben (Birey kültüyüm ben)
Like Mussolini and Kennedy
Mussolini ve Kennedy gibi
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim ben
Cult of Personality
Kült kişilik
Cult of Personality
Kült kişilik

Neon lights, A Nobel Price
Neon ışıkları ve bir nobel ödülü.
The mirror speaks, the reflection lies
Ayna konuşur , yansıma yalan söyler.
You don't have to follow me
Beni takip etme zorunda değilsin.
Only you can set me free
Sadece sen, beni özgür kılabilirsin.

I sell the things you need to be
Olman gereken şeyleri ben satarım.
I'm the smiling face on your T.V.
Ben televizyonundaki gülen suratım.
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim.
I exploit you still you love me
Seni istismar ederim sen hala bana bayılırsın/beni seversin.

I tell you one and one makes three
Bir bir daha üç ettiğini anlatırım sana
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim ben.
Like Joseph Stalin and Gandhi
Joseph Stalin ve Gandi gibi
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim ben.
Cult of Personality
Kült kişilik
Cult of Personality
Kült kişilik

Neon lights, A Nobel Price
Neon ışıkları ve bir nobel ödülü.
When a leader speaks, that leader dies
Bir lider konuştuğunda o lider öl(dürül)ür.
You don't have to follow me
Beni izlemek zorunda değilsin.
Only you can set you free
Sadece sen, seni özgür kılabilirsin.

You gave me fortune
Bana serveti sen verdin.
You gave me fame
Bana şöhreti sen verdin.
You me power in your God's name
Senin Tanrının adına bana gücü sen verdin.
I'm every person you need to be
Olmayı istediğin (Olmaya muhtaç olduğun) her kişi benim.
I'm the Cult of Personality
Kült kişiliğim ben.

“Ask not what your country can do for you…” "Ülkenizin sizin için ne yapabileceğini değil..."(John F. Kennedy)**
“The only thing we have to fear, is fear itself.”
"Korkmamız gereken tek şey, korkunun kendisidir." (Franklin D. Roosevelt)


Çeviri Notu : Birey kültü'nün anlamına en üstteki (mor renkli olan kısımdaki) linkten bakabilirsiniz. Cult of Personality (Kült kişilik/birey kültü) şöyle de açıklanabilir : insanlara /halka (zamana) mal olmuş , adeta efsaneleşmiş, birilerinin gözünde tapınılacak derecede olan kişiler için kullanılır.
*
“Birlikte, siz ve ben gevezelik edelim istiyoruz. Yeryüzünde herkesin kolaylıkla anlayabileceği bir dilde konuşmak istiyoruz. Hepimiz, bütün konuşmacılar bu gece hemfikiriz: " ... şeklinde devam eden kısımdan- (Malcolm X)
** Sözün tamamı : "Ülkenizin sizin için ne yapabileceğini değil; sizin ülkeniz için ne yapabileceğinizi sorun. "-
(John F. Kennedy)



counter Kez Görüntülendi.(Views)

9 yorum:

  1. CM PUNK !!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkı hayatımın bir parçası oldu benim için. Dünya üzerinde bu şarkıyı en çok dinleyen kişi benimdir herhalde :) Harika bir çeviri olmuş. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ben senden daha çok dinliyorum.hüzünlü bir romantizm var

      Sil
  3. Ben Falsa Moneda için yazdım biraz önceki yorumumu o şarkı hüzün ve romantizm şarkısı gibi sanki melodisi bile çok etkileyici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum biz falsalarla malsalarla uğraşmayız. Hüzünlü romantizm falan geç bunları. Bu şarkı CM Punk'ın ringe giriş şarkısıdır. DÜNYANIN EN İYİSİNİN GİRİŞ ŞARKISI !!! (Çok merak ediyorsan git araştır da gel CM Punk'ı. ;)

      Sil
    2. Punk of Personality cm punk I en çok seven benim he is the best in the world I'm on his way

      Sil
  4. Keske gitmeseydide wweden john cena ve otoritenin agzinin payini verseydi

    YanıtlaSil
  5. bu sarkı varya efsane dunyanın en iyisi CM PUNK

    YanıtlaSil
  6. bu sarkı efsane dunyanın en ıyısı CM PUNK

    YanıtlaSil


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün