I Give My Heart To Him (Katherine Howard's Song ) - Karliene Türkçe Çeviri

I Give My Heart To Him
Kalbimi Ona Verdim Ben
.



I have loved and I have lied
Sevdim ve yalan da söyledim
the child I was has died
Çocukluğum, o artık ölmüş.
I give my heart to him
Kalbimi ona (erkeğe) verdim ben.
before your King,
Senin krallığından önce.

And in this broken flight*
Ve bu buruk uçuşla.
I'll be with him tonight
Bu gece onunla olacağım
I lay my soul with him
Ruhumu onun önüne sereceğim.
before your King,
Senin krallığından önce.

And I don't regret a thing
Ve hiç bir şeyi reddetmiyorum.
and I don't believe in your sin,
Ve günahına inanmıyorum
I gave my heart to him
Kalbimi ona verdim ben.
I have lived
Yaşadım

for i have loved...
Sevdiğim sürece...

*And in this broken flight : üzücü ve beklenmedik göçte/uçuşta. Kısaca ölümün gelmesiyle.




counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün