I Put A Spell On You - Natacha Atlas Türkçe Çeviri

I Put A Spell On You
Sana Büyü Yaptım

I put a spell on you

Sana büyü yaptım,

Cuz you're mine.
Çünkü benimsin.

La la la la la la la
Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır.*
You better stop the things you do,

Yaptıklarına son versen iyi edersin,

La la la I ain't lyin'. La.
Yok yok yok yalan söylemiyorum. Hayır.
I can't stand it

Dayanamıyorum

You're running around
Etrafta koşturup duruyorsun

I can't stand it when you put me down
Beni küçük düşürmene dayanamıyorum.
La la la la
Hayır hayır hayır hayır
Ana sahartak (ene sahartek)
because you're mine
Sana büyü yaptım çünkü benimsin

I put a spell on you because you're mine
Sana büyü yaptım çünkü benimsin.
La la la la
Hayır hayır hayır hayır.


You better stop the things you do,
Yaptıklarına son versen iyi edersin.
I ain't lying la la la lying lying
Yalan söylemiyorum yok yok yok yalan söylemiyorum
I love you, bahebbak
(be habbek)
Seni seviyorum , seni seviyorum
I love you anyhow
Ne olursa olsun seni seviyorum
And I don't care if you don't want me
Ve beni istemezsen bunu umursamam
I'm yours right now
Şu an seninim ya.
I put a spell on you because you're mine

Sana büyü yaptım çünkü benimsin.



+/- Çeviri Notunu Göster/Gizle :
Arapça (İngilizce) : Türkçesi
*La (No) : Yok , hayır
Bahebbak  (I love you) :
Seni Seviyorum
Ana sahartak
/ene sahartek (I put a spell on you) : Sana büyü yaptım.
Şarkı sözünde ve Arapçasında buradan ve şuradan yararlanılmıştır.



counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün