I Put A Spell On You - Marilyn Manson Türkçe Çeviri

I Put A Spell On You
Sana Büyü Yaptım

I put a spell on you
Sana büyü yaptım
Because you're mine.
Çünkü benimsin.
I can't stand the things that you do.
Dayanamıyorum yaptıklarına
No, no, no, i ain't lyin'. no.
Hayır,hayır,hayır , yalan söylemiyorum.Hayır
I don't care if you don't want me
Beni istemezsen bunu umursamam
'cause i'm yours, yours, yours anyhow.
Çünkü seninim, senin , ne olursa olsun senin.
Yeah, i'm yours, yours, yours.
Evet, seninim ,senin,senin.
I love you. i love you.
Seni seviyorum seni seviyorum. (x3)
Yeah! yeah! yeah!
Evet! evet! evet!
Yeah....
Evet...
I put a spell on you.
Sana büyü yaptım.
Lord! lord! lord!*
Lordum! lordum! lordum!* (Sahibim! Sahibim! Sahibim!)
....'cause you're mine, yeah.
....Çünkü benimsin , evet.
I can't stand the things that you do
Dayanamıyorum yaptıklarına
When you're foolin' around.
Dayanamıyorum başkalarıyla yatıp kalkmana.**
I don't care if you don't want me.
Beni istemezsen bunu umursamam.
'cause i'm yours, yours, yours anyhow.
Çünkü seninim, senin , ne olursa olsun senin.

Yeah, yours, yours, yours!
Evet, senin,senin ,senin!
I can't stand your foolin' around.
Dayanamıyorum başkalarıyla yatıp kalkmana.
If i can't have you,
Eğer sana sahip olamazsam.
No one will!
Kimse olamayacak demektir.
I love you, you, you!
Seviyorum seni, seni, seni!
I love you. I love you. I love you!
Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum!
I love you, you, you!I don't care if you don't want me.
Beni istemezsen bunu umursamam.
'cause i'm yours, yours, yours anyhow.
Çünkü seninim, senin , ne olursa olsun senin.

+/- Çeviri Notunu Göster/Gizle :



* Lord : (LORD =Tanrı) Rab , lord, efendi ,sahip, hükümdar, bey ,eş, ekmek veren ... gibi anlamları var.
**
fooling around : Türkçe kaynaklarda aylak aylak dolaşıyor, aptal aptal geziyor , oyalanıyor... anlamlarına gelmekte.
İngilizce kaynaklarda biriyle sadece cinsel ilişki için birlikte olmak. Seks amacıyla bir araya gelmek.Buraya bakabilirsiniz.




counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün