Little Toy Gun - Honey Honey Türkçe Çeviri

Little Toy Gun
Küçük Oyuncak Tabanca

 
1 2 3 4

I know you sat alone so many nights waiting for me.
Bir başına oturup gecelerce beni beklediğini biliyorum.
Cold, your face like a stone, I hang up the phone when we disagree.
Suratın taş gibi soğuk, bozuştuğumuzda telefonu kapatıyorum.
Standing there by my side when the fighting is done,
Kavga sona erdiğinde yanı başımda duruyor.
Glaring at me in the light is my little toy gun.
Işıkta gözümü kamaştıran küçük oyuncak tabancam.
Shiny & black like shoes on a rack with a trigger that’s dressed up in gold.
Rafta duran siyah parlak ayakkabı gibi şiddetli bir tetikleyici (dürtü).
It’s always warm inside my home but its handle is always so cold.
Yuvasında sıcacık ama elime aldığımda buz gibi.
Whispering into my ear, all the lies you spun.
Uydurduğun tüm yalanları kulağıma fısıldıyor.
Ooo...

Ooo...

My single greatest fear is my little toy gun.
Tek büyük korkum küçük oyuncak tabancam.
Wait for the day when I can save face and come to a happy home
Yüzüm olduğunda, mutlu bir şekilde
eve döneceğim günü bekle.
I know it’s turning me to the kind of girl who’d rather be alone.
Bu durum beni yalnız olmayı daha çok tercih eden bir kıza dönüştürüyor biliyorum.
Just wait til I get my way — I promise you it won’t be fun.
Yolumu bulana dek, sadece bekle.Söz veriyorum eğlenceli olmayacak.
If you feel like you should pray, pray for my little toy gun.
Eğer yalvarman gerekiyor gibi hissediyorsan, küçük oyuncak tabancama yalvar.

Ooo...

Ooo...


counter Kez Görüntülendi.(Views)

1 yorum:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün