Swimming Home - Evanescence Türkçe Çeviri

Swimming Home
Eve Yüzmek


Way down
Aşağıya
I've been way down
Ben alaşağı oldum
Underneath this skin
Bu tenin altında
Waiting to hear my name again
Tekrar adımı söylediğini duymayı bekliyorum.

I'm sorry
Üzgünüm
Nothing can hold me
Hiçbir şey beni alıkoyamaz.
I adore you still
Hala sana tapıyorum
If I hear them calling
Onların çağırdığını duyursam
And nothing can hold me
Hiçbir şey beni alıkoyamaz.

Way down
Aşağıya
(Do you really want me?)
(Beni gerçekten istiyor musun?)
All the way down
Sonuna kadar aşağıya in.
(Do you really want me?)
(Beni gerçekten istiyor musun?)
I will hear your voice
Sesini duyarım
(Do you really want me?)
(Beni gerçekten istiyor musun)
But I'll no longer understand
Ama artık anlayamam.

(No one's really loved me)
(Kimse beni gerçekten sevmedi)


I'm sorry
Üzgünüm
Nothing can hold me
Hiçbir şey beni alıkoyamaz.
I adore you still
Hala sana tapıyorum
But I hear them calling
Ama onların çağırdığını duyuyorum.

I was looking to the sky
Gökyüzüne bakıyordum
When I knew I'd be swimming home
Eve yüzebileceğimi biliyorken.
And I cannot betray my kind
Ve ben türüme ihanet edemem.
They are here - it's my time
Onlar burada - bu benim zamanım


I'm sorry
Üzgünüm
Nothing can hold me
Hiçbir şey beni alıkoyamaz.
(Do you really want me?)
(Beni gerçekten istiyor musun?)
I adore you still
Hala sana deli divaneyim/tapıyorum
But I hear them calling - (calling)
Ama onların çağırdığını duyuyorum. (çağırıyorlar)
And nothing can hold me
Ve hiçbir şey beni alıkoyamaz.

Çeviri Notu : Şarkının bir deniz kızının aşkını anlattığını düşünenler var "aşağıya , en aşağıya (diplere) in , sesini duyarım ama anlayamam" kısımları bu düşünceyi destekliyor gibi. İntihar, diğer tarafa göç (ölüm) hakkında olduğunu varsayanlar da var.





counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün