Catherine - Evanescence Türkçe Çeviri

Catherine
I know a secret Something still belongs to me
Hala bana ait olan sırlarım var.
I'm not afraid of those who killed their body
Kendi canına kıyan insanlardan korkmuyorum
For still they cannot kill kill their soul
Halihazırda öldüremezler, öldüremezler ruhlarını.
You may beat me down
Belki beni bastırabilirsin
Just denying the truth
Sadece gerçeği inkar ederek
But you can't kill the me in you
Ama içindeki beni öldüremezsin.
Dreams are illusions
Düşler yanılsamalardır (ilüzyonlardır).
They fade away before we can catch them
Biz onları yakalamadan önce solup giderler (gözden kaybolurlar).
Promises that may be broken, dreams we'll forget
Verilen sözler tutulamayabilir , unuturuz düşleri.
But what birthed in you cannot die
Ama içinde doğanı öldüremezsin.
You may beat me down
Belki beni bastırabilirsin
Just denying the truth
Sadece gerçeği inkar ederek
But you can't kill the me in you
Ama içindeki beni öldüremezsin.



counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün