I'm A Joker - Anri Jokhadze Türkçe Çeviri (Eurovision 2012)

I'm A Joker
Ben Bir Jokerim

(Eurovision Song Contest 2012 - Georgia's Song
2012 Eurovizyon  Şarkı Yarışması -Gürcistan'ın Şarkısı)

Do do do what you wanna do do do what you wanna
Yap yap yap ne istersen yap yap yap ne istersen
I'm a joker
Ben bir jokerim
I'm a rocker
Ben bir rocker'im/rakçı'yım
I'm a smoker
Ortam adamıyım.
For ever ever ever ever
Sonuna (sonsuza) kadar kadar kadar
I'm a joker
Ben bir jokerim
I'm a smoker
Ortam adamıyım.
Got to feel got to feel baby
Hissediyor musun, hissediyor musun bebeğim?
Never never never never never
Asla asla asla asla asla


I'm a joker
Ben bir jokerim
I'm a rocker
Ben bir rakçı'yım
I'm a smoker
Ortam adamıyım.
got to feel got to feel baby
Hissediyor musun hissediyor musun bebeğim?
Never and never
Asla ve asla.
I'm a taker-troublemaker
Ben bir baş belasıyım
I'm just a womanizer
Ben bir kadın avcısıyım
Let me be your superwisor
Hadi senin şefin olayım.

I'm a joker
Ben bir rakçı'yım
I'm a rocker
Ben bir rakçı'yım
I'm a smoker
Ortam adamıyım.
I'm a poker
Ben bir pokerim/poker suratım
Got to feel got to feel baby
Hissediyor musun, hissediyor musun bebeğim?

I'm a smoker
Ortam adamıyım.
I'm a rocker
Ben bir rakçı'yım
I'm a rocker
Ben bir rak'çıyım
I'm a joker
Ben bir jokerim
Got to feel got to feel baby
Hissediyor musun, hissediyor musun bebeğim?
Never never never never never
Asla asla asla asla asla

Forever ever ever ever ever
Sonuna (sonsuza) kadar kadar kadar
Forever ever ever ever ever
Sonuna (sonsuza) kadar kadar kadar
Georgia forever!
Gürcistan sonuna kadar!/sonsuza kadar

I'm a joker
Ben bir jokerim.
You're my rocker
Sen benim rakçı'msın

Hands up, booty up! And do the dance, honey
Eller havaya , ganimetlere (ödül havaya) ! Ve dans tatlım
Hands up, booty up! And do the dance, honey

Eller havaya ,
ganimetlere (ödül havaya) ! Ve dans tatlım
Show me some love!
Bana biraz sevgi gösterin!

I'm a smoker
Ortam adamıyım.
I'm a rocker
Ben bir rakçı'yım
I'm a joker
Ben bir jokerim
I'm a rocker
Ben bir rakçı'yım
Never and ever
Asla ama asla
I'm a smoker
Ortam adamıyım.
I'm a walker
Destekçi bireyim

Got to feel got to feel baby
Hissediyor musun bebeğim?
Never and never
Asla ama asla
Forever and ever!
Her zaman sonuna dek!

Çeviri Notu :
*smoker : An informal social gathering for men.
Erkekler için gayri resmi sosyal toplanma. Yukarıdaki anlamı bununla ilişkilendirilmiştir.
Diğer türlü anlamı sigara kullanan kişi , sigara içen birey, tiryaki.
*walker : A frame device used to support someone, such as an infant learning to walk or a convalescent learning to walk again.
Bir destek aracı ,  yürüyüş için yürüteçler,yürüme arabaları veya iyileşme sürecinde olan kişinin tekrardan yürümesi için kullanılanlar gibi. Yukarıda kullandığım anlam bununla ilişkilendirilmiştir. Diğer türlü yürüyüşçüyüm , yürüyen kişiyim, yürürüm.




counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün