Over You - Miranda Lambert Türkçe Çeviri


weather man said it's gonna snow
Hava durumunu sunan adam kar yağacağını söyledi.
by now i should be used to the cold
Şu andan itibaren soğuğa alışmalıyım.
mid-february shouldn't be so scary
Şubat ortası o kadar da korkutucu olmamalı
it was only december
Daha yeni Aralıktı.
i still remember the presents, the tree, you and me
Hala hatırlıyorum hediyeler , ağaç (noel ağacı), sen ve ben.

chorus (koro):
but you went away
Ama gittin
how dare you?*
Nasıl göze aldın bunu?
i miss you
Özlüyorum seni
they say i'll be ok
İyi olacağımı söylüyorlar
but i'm not going to ever get over you**

ama seni asla geride bırakmayacağım

 
living alone here in the space
Burada boşlukta bir başıma oturuyorum
i think of you, and i'm not afraid
Seni düşünüyorum ve korkmuyorum.
your favorite records make me feel better
Senin sevdiğin(favori) parçaların kendimi daha iyi hissettiriyor.
cause you sing along
Çünkü şarkıyı sen söylüyorsun (şarkı da senin sesini duyuyorum)
with every song
Her şarkı da
i know you didn't mean to give them to me
Bunları hissetmeme sen sebep olmadın biliyorum.
 
chorus (koro):
but you went away
Ama gittin
how dare you?
Nasıl göze aldın bunu?
i miss you
Özlüyorum seni.
they say i'll be ok
İyi olacağımı söylüyorlar
but i'm not going to ever get over you
ama seni asla geride bırakmayacağım 


it's really sad you know when i see you in stone
Gerçekten üzücüydü biliyor musun taş kesilmeni görmek
cause you went away, how dare you?
Çünkü sen gittin, nasıl göze aldın bunu?
i miss you
Özlüyorum seni.
they say i'll be ok
İyi olacağımı söylüyorlar
but i'm not going to ever get over you
Ama seni asla geride bırakmayacağım 

Çeviri Notu :
 *Nasıl yaparsın bunu? ,Nasıl cüret edersin buna? 
 **Birini kafandan atıp normal hayatına devam etmek. Atlatmak,bitirmek.
O satır için 'ama seni asla atlatamayacağım' , 'ama kafamda seni asla bitirmeyeceğim' kullanılabilir.





counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün