Team Mate - Kaiser Chiefs Türkçe Çeviri


Team Mate
Takım Arkadaşı


We used to go out nightly
Geceleyin çıkmaya alıştık
To the armoury
Cephaneye.
You used to be my team mate
Takım arkadaşım oldun iyice
Or that's the way it seemed
Veya öyle görünüyor
We lost our friends
Arkadaşlarımızı kaybettik
Because you wanted to
Çünkü bunu sen istedin
They had no faith in you
Onların sana inancı yoktu
I had faith in you
Benim vardı
You said we don't need anybody new
Yeni birilerine ihtiyacımız olmadığını söyledin
It's just me and you
Sadece sen ve ben
On a bicycle for two
İki kişilik bir bisikletin üzerinde
Ah ah ahhh
We used to hold on tightly
Birbirimize bağlandık
And you relied on me
Ve bana güveniyordun
I used to to be your team mate
Takım arkadaşın oldum iyice
Or that's the way it seemed
Veya öyle görünüyor
We lost our friends
Arkadaşlarımızı kaybettik
Because you wanted to
Çünkü sen istedin bunu
They had no faith in you
Onların sana inancı yoktu
I had faith in you
Benim vardı
We've been everything you wanted to
Dilediğin her şeyi yaptık
It was just me and you
Sadece sen ve ben
On a bicycle for two
İki kişilik  bir bisikletin üzerinde
Ah ah ahhh
Ah ah ahhh

Not:   Bicycle 'built' for two'nun anlamı iki pedali olan bir bisiklet türü. Sele tarafında da bir pedal var.



                                                                 
counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün