Wonder - Oi Va Voi Türkçe Çeviri

If I didn't need you
Sana ihtiyacım olmasaydı
You wouldn't see me standing here
Beni burada duruyor olarak göremezdin.
And if I didn't love you
Ve seni sevmeseydim
I wouldn't have retarded your tears
Gözyaşlarını yavaşlatamazdım.

if I could never see you
Seni hiç görmemiş olsaydım
I might as well be completely blind
Tamamıyla kör bile olabilirdim.
Something between your gaze* and mine
Bakışlarımızın arasında olan bir şey
Will keep us forever entwined
Bizi sonsuza dek ilişik tutacak.

+/- Çeviri Notunu Göster/Gizle :


i- gaze : bakış ,dik dik bakış ,nazar,dikkatli bakış ,
ii-Something between your gaze* and mine Nazarının nazarımla arasında olan bir şey.


counter Kez Görüntülendi.(Views)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Çok Görüldüler..! Son 7 Gün